پرسش و پاسخ‌

 

index321

کاربران عزیز، قبل از مطرح نمودن سوال خود می توانید پرسش های متداول دیگر کاربران را مرور کنید، شاید پاسخ خود را در میان آن ها بیابید:

images30  فنی(کلیک کنید)                            images30اداری و مالی(کلیک کنید)

 

سوالات متداول دانشجویان در حوزه های آموزش، پژوهش، گروه ها و فارغ التحصیلان به شرح ذیل می باشد:

مقطع کارشناسی ارشد :

سوالات آموزشی

  1. در دوره کارشناسی ارشد در هر نیمسال تحصیلی مجاز به اخذ چند واحد درسی می باشم؟

 دانشجو در دوره کارشناسی ارشد مجاز است در هر نیمسال بین ۸ تا ۱۲ واحد درسی را انتخاب کند و در مواردی با توجه به وضعیت دانشجو و تایید واحد آموزش این تعداد می تواند به ۱۴ واحد درسی افزایش یابد. در نیمسالی که دانشجو واحد پایان نامه را اخذ نموده است با احتساب آن می تواند ۱۲ واحد اخذ نماید.

متولی پاسخ به سوال: آموزش دانشکده

  1. طول دوره کارشناسی ارشد چقدر است؟

 طول مدت تحصیل در دروه کارشناسی ارشد حداقل ۴ ترم و حداکثر ۶ ترم می باشد.

متولی پاسخ به سوال: آموزش دانشکده

  1. آیا امکان تغییر رشته در دوره کارشناسی ارشد وجود دارد؟

بله. برای این منظور دانشجو باید در رشته قبولی اولیه یک ترم تحصیل نماید و پس از گزارش کلیه نمرات با مراجعه به کارشناس گروه مربوطه درخواست خود را اعلام نماید تا برای این منظور اقدامات مقتضی برای ایشان صورت پذیرد.

متولی پاسخ به سوال: آموزش دانشکده

  1. چه تعداد درس جبرانی باید بگذرانیم؟

دروس جبرانی و تعداد آن ها بسته به تشخیص مدیرگروه تعیین و در هر رشته حداکثر ۱۲ واحد می باشد.

متولی پاسخ به سوال: آموزش دانشکده

  1. حداقل نمره قبولی در هر درس در دوره کارشناسی ارشد چند است؟

حداقل نمره قبولی در هر درس اعم از دروس دوره و جبرانی در دوره کارشناسی ارشد، ۱۲ می باشد.

متولی پاسخ به سوال: آموزش دانشکده

  1. آیا نمرات دروس پیش نیاز (جبرانی) هم در کارنامه ثبت می شود؟

بله، اما در احتساب میانگین نمرات نیمسال و میانگین کل دانشجو منظور نمی شود.

متولی پاسخ به سوال: آموزش دانشکده

  1. حداقل معدل در هر ترم چقدر باید باشد؟

حداقل میانگین نمرات دانشجو، در دوره کارشناسی ارشد، در هر نیمسال تحصیلی نباید از ۱۴ کمتر باشد. معدل کمتر از ۱۴ مشروطی تلقی می گردد.

متولی پاسخ به سوال: آموزش دانشکده

  1.  حداقل معدل کل در دوره کارشناسی ارشد چقدر باید باشد؟

میانگین کل نمرات دانشجو قبل از اخذ پایان نامه و در نهایت در پایان دوره کارشناسی ارشد نباید کمتر از ۱۴ باشد. در غیر اینصورت فارغ التحصیل دوره کارشناسی ارشد محسوب نمی شود.

متولی پاسخ به سوال: آموزش دانشکده

  1.  درصورتی که معدل کمتر از ۱۴ باشد آیا امکان جبران وجود دارد؟

در صورتی که حداکثر مدت مجاز تحصیل دانشجو به پایان نرسیده باشد، بنا به تشخیص شورای آموزشی واحد و مدیر گروه مربوطه می تواند تعدادی از دروس که نمرات وی در آن ها کمتر از ۱۴ می باشد فقط در یک نیمسال تحصیلی تکرار کند و در صورت جبران کمبود میانگین کل،  فارغ التحصیل می شود.

متولی پاسخ به سوال: آموزش دانشکده

  1. ۱۰٫  با چند ترم مشروطی دانشجو در دوره کارشناسی ارشد از دانشگاه اخراج می شود؟

اگر دانشجو در دو نیمسال تحصیلی معدل کمتر از ۱۴ داشته باشد، از ادامه تحصیل محروم می شود.

تبصره: درصورتیکه دانشجو معدل کل بالای ۱۲ داشته باشد می تواند با درخواست به اداره شورا و کمسیون از یک نیمسال ارفاقی استفاده نماید.

متولی پاسخ به سوال: آموزش دانشکده

  1. ۱۱٫  آیا می توان در سایر واحد ها به صورت مهمان درس اخذ کرد؟

 خیر.

متولی پاسخ به سوال: آموزش دانشکده

۱۲٫ امکان انتقالی وجود دارد؟

خیر.

متولی پاسخ به سوال: آموزش دانشکده

  1. ۱۳٫  چگونه می توانم اعلام انصراف کنم؟

دانشجو می تواند به هر دلیل، از تحصیل انصراف نماید. در اینصورت باید درخواست خود را مبنی بر انصراف از طریق سامانه خدمات الکترونیکی بخش تسویه حساب ثبت نماید.

متولی پاسخ به سوال: آموزش دانشکده

  1. ۱۴٫  در هر درس چقدر می توانیم غیبت داشته باشیم؟

کل تعداد جلسات هر درس در طول ترم ۱۶ جلسه می باشد که دانشجو مجاز می باشد تا سقف ۳ جلسه غیبت داشته باشد.

متولی پاسخ به سوال: آموزش دانشکده

  1. ۱۵٫  چگونه انتخاب واحد کنم؟

با توجه به تقویم آموزشی و زمان اعلام شده برای انتخاب واحد هر رشته به تفکیک ورودی از طریق سایت دانشگاه و سیستم اتوماسیون انتخاب واحد صورت می گیرد.

متولی پاسخ به سوال: آموزش دانشکده

  1. انتخاب واحد دانشجویان جدیدالورود (ترم اولی) و زمان آن به چه صورت می باشد؟

           پس از فرآیند تکمیل ثبت نام، توسط کارشناس مربوطه در دانشکده اقدام به انتخاب واحد می گردد.

           متولی پاسخ به سوال:آموزش دانشکده

  1. نحوه انتخاب واحد ترم دوم به بعد چگونه می باشد؟

طبق تقویم آموزشی و جدول زمانبندی انتخاب واحد از طریق سامانه اتوماسیون.

متولی پاسخ به سوال: آموزش دانشکده

  1. ۱۸٫   آیا می توانم چند روز پیش از امتحان درس را حذف کنم؟

خیر.

متولی پاسخ به سوال: آموزش دانشکده

  1. آیا حذف تک درس یا حذف اضطراری داریم؟

فقط در مقطع کارشناسی و طبق تقویم آموزشی امکان پذیر است.

متولی پاسخ به سوال: آموزش دانشکده

  1. زمان حذف و اضافه در واحد الکترونیکی؟

-         در مقطع کارشناسی ارشد: براساس آیین نامه آموزشی حذف و اضافه وجود ندارد.

-         در مقطع کارشناسی: در هفته سوم ترم تحصیلی

متولی پاسخ به سوال: آموزش دانشکده

  1. ۲۱٫  چگونه از اعلام نمرات امتحانی خود مطلع شوم؟

دانشجویان می توانند از قسمت اتوماسیون نمرات خود را مشاهده نمایند.

متولی پاسخ به سوال: آموزش دانشکده

  1. نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان در واحد الکترونیکی چگونه است؟

بعد از پذیرش به سامانه ثبت نام اینترنتی مراجعه نموده و پس از بارگذاری مدارک و پرداخت شهریه اولیه و پس از بررسی و تایید مدارک توسط کارشناسان مربوطه ثبت نام تکمیل می شود.

متولی پاسخ به سوال: آموزش دانشکده

  1. نحوه برگزاری کلاس­ها و شرکت دانشجویان در کلاس­های آنلاین به چه صورت می باشد؟

باید در روز و ساعت مشخص شده کلاس وارد سیستم مدیریت یادگیری شده و در کلاس حضور یابید.

متولی پاسخ به سوال: آموزش دانشکده

۲۴٫ آیا در واحد الکترونیکی کلاس حضوری هم داریم؟

بله، در صوت لزوم با هماهنگی استاد و دانشجو برای کلاس های رفع اشکال و یا امتحان میان ترم، کلاس حضوری برگزار می شود.

متولی پاسخ به سوال: آموزش دانشکده

  1. برای تحویل تکالیف کلاس، مقاله، پروژه و.. چه کار باید کرد و به چه کسی مراجعه نماییم؟

طی هماهنگی با استاد مربوطه اقدام می گردد.

سوالات مدیر گروه

 

  1. ۱٫       برای انتخاب موضوع پایان نامه از چه کسی کمک بگیرم؟

برای این منظور می توانید از مدیرگروه آموزشی خود به صورت حضوری و یا در جلسات هفتگی که به صورت آنلاین در LMS برگزار می شود کمک بگیرید.

متولی پاسخ به سوال : مدیر گروه

  1. ۲٫      جلسات بررسی پروپوزال های ارسالی در گروه در چه تاریخ هایی انجام می شود؟

جلسات به صورت ماهیانه و معمولا در انتهای هر ماه برگزار می گردد. دانشجویان پس از آماده سازی پروپوزال می باید از طریق پورتال پژوهشی نسبت به ارسال آن اقدام نمایند.

متولی پاسخ به سوال : مدیر گروه / پژوهش دانشکده

  1. ۳٫     در صورت وجود سوال نسبت به ایرادات احتمالی مطرح شده در خصوص پروپوزال از چه کسی می توانم راهنمایی بگیرم؟

موارد مطرح شده در خصوص پروپوزال های دانشجویان در جلسات بررسی پروپوزال ها در گروه، به صورت کامل در پورتال پژوهشی و یا اطلاعیه های دانشکده درج می گردد اما در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر می توانید از مدیر گروه خود کمک بگیرید.

متولی پاسخ به سوال : مدیر گروه

  1. ۴٫     برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رشته گرایش تحصیلی خود از چه کسی می توانم کمک بگیرم؟

برای این منظور می توانید از مدیرگروه آموزشی خود به صورت حضوری و یا در جلسات هفتگی که به صورت آنلاین در LMS برگزار می شود کمک بگیرید.

متولی پاسخ به سوال : مدیر گروه

  1. ۵٫     در صورت وجود سوال در خصوص دروس ارائه شده در هر نیمسال با چه کسی می توانم صحبت کنم؟

برای این منظور می توانید با مدیرگروه آموزشی خود و یا همچنین کارشناس گروه مربوطه در ارتباط باشید.

متولی پاسخ به سوال : مدیر گروه / آموزش دانشکده

  1. ۶٫      در صورت وجود سوال در خصوص عملکرد اساتید در طول نیمسال تحصیلی با چه کسی می توانم صحبت کنم؟

برای این منظور می توانید با مدیرگروه آموزشی در ارتباط باشید.

متولی پاسخ به سوال : مدیر گروه

  1. ۷٫     در خصوص معادلسازی دروس گذرانده شده و قوانین آن چگونه مطلع شوم ؟

برای اطلاع از قوانین و آیین نامه های معادلسازی می توانید از کارشناس آموزش دانشکده راهنمایی بخواهید و برای اطلاع از دروس گذرانده شده و امکان معادلسازی آن می توانید به مدیر گروه مربوطه مراجعه نمایید.

متولی پاسخ به سوال : آموزش دانشکده / مدیر گروه

سوالات پژوهشی

۱- اولین فرصت ارائه و تصویب پروپوزال چه زمانی است؟

کلیه دانشجویان در نیمسال سوم تحصیلی می توانند موضوع پایان نامه خود را با هماهنگی اساتید راهنما و مشاور (اختیاری) تعیین و به تصویب گروه آموزشی برسانند.

متولی پاسخ به سوال: پژوهش دانشکده

۲- روند تعیین استاد راهنما و موضوع پایان نامه به چه صورت می باشد؟

کلیه دانشجویان می توانند از طریق مراجعه به سیستم خدمات الکترونیکی به آدرس (apps.iauec.ac.ir) و با وارد نمودن نام کاربری (شماره دانشجویی) و رمز عبور (کد ملی) وارد پورتال پژوهشی شده و با توجه به لیست موجود در پورتال و همچنین ظرفیت اساتید از میان اساتیدی که دارای ظرفیت می باشند، استاد راهنما و موضوع پایان نامه خود را ثبت نمایند.

متولی پاسخ به سوال: پژوهش دانشکده

۳- روند تعیین استاد مشاور به چه صورت می باشد؟

به پیشنهاد استاد راهنما و نیز تایید گروه آموزشی کلیه دانشجویان می توانند با توجه به لیست موجود در پورتال و همچنین ظرفیت اساتید از میان اساتیدی که دارای ظرفیت می باشند، استاد مشاور پایان نامه خود را ثبت نمایند. لازم به ذکر است که انتخاب استاد مشاور به صورت اختیاری می باشد.

متولی پاسخ به سوال: پژوهش دانشکده

۴- نحوه برقراری ارتباط با اساتید راهنما و مشاور به چه صورت می باشد؟

دانشجویان موظف می باشند ابتدا از طریق آدرس ایمیل اساتید که در پورتال پژوهش موجود می باشد با اساتید مورد نظر ارتباط برقرار کرده و موضوع خود را با ایشان در میان بگذارند. در صورت موافقت اساتید برای همکاری با دانشجو در زمینه راهنمایی یا مشاوره پایان نامه، دانشجو اقدام به ثبت اسم ایشان در پورتال پژوهش می نماید.

متولی پاسخ به سوال: پژوهش دانشکده

۵- آیا می توان در پورتال پژوهش نام استاد جدیدی را به لیست اسامی اساتید راهنما و مشاور اضافه نمود؟

بلی. برای این کار بایستی استاد از طریق سایت واحد الکترونیکی و سامانه ثبت اطلاعات اساتید نسبت به ارسال مدارک خود اقدام نماید

متولی پاسخ به سوال: پژوهش دانشکده

۶- آیا در صورت لزوم امکان ویرایش موضوع پروپوزال وجود دارد؟

بلی این امکان در موارد خاص وجود دارد. برای این کار لازم است تا صرفا از طریق ایمیل با کارشناس پژوهش دانشکده مربوطه ارتباط برقرار نمایید. لازم به ذکر است دانشجو بایستی نام، نام خانوادگی، شماره دانشجویی، رشته تحصیلی، موضوع جدید و موضوع قبلی خود را در ایمیل ارسالی ذکر نماید.

متولی پاسخ به سوال: پژوهش دانشکده

۷- مراحل تصویب پروپوزال در پورتال پژوهشی به چه صورت می باشد؟

۱-    انتخاب موضوع پایان نامه، استاد راهنما و استاد مشاور (اختیاری)

۲-    اخذ تاییدیه موضوع پایان نامه از استاد راهنما و مشاور در پورتال پژوهشی

۳-    بارگذاری پروپوزال توسط دانشجو در پورتال پژوهش

۴-    اخذ تاییدیه پروپوزال از استاد راهنما و مشاور در پورتال پژوهشی

۵-    اخذ تاییدیه پروپوزال از گروه آموزشی و تصویب پروپوزال

متولی پاسخ به سوال: پژوهش دانشکده

۸- نحوه نگارش پایان نامه به چه صورت می باشد؟

نگارش پایان نامه بر اساس “آیین نامه نگارش پایان نامه” می باشد که در سایت دانشگاه و لینک معاونت پژوهش ارائه گردیده است.

۹- چه زمانی دانشجو مجاز به دفاع از پایان نامه خود می باشد؟

برای دفاع از پایان نامه لازم است دانشجو به موارد زیر توجه نماید:

۱-    لزوم سپری شدن حداقل ۶ ماه از زمان تصویب پروپوزال

۲-    اخذ نمره قبولی در کلیه دروس ارائه شده و درج نمره در کارنامه

۳-    معدل کل دانشجو بایستی حداقل ۱۴ باشد.

  متولی پاسخ به سوال: آموزش دانشکده / پژوهش دانشکده

۱۰- روند تعیین روز دفاع و برگزاری جلسه دفاع از پایان نامه به چه صورت می باشد؟

برای تعیین روز دفاع از پایان نامه لازم است دانشجو به موارد زیر توجه نماید:

۱-    ارسال برگه درخواست صدور وضعیت تحصیلی به حوزه پژوهش دانشکده صرفا از طریق ایمیل

۲-    پیگیری صدور تاییدیه وضعیت تحصیلی از کارشناس آموزش رشته مربوطه

۳-    بارگذاری آخرین ویرایش پایان نامه در پورتال پژوهش (قسمت الصاق پایان نامه)

۴-    اخذ تاییدیه برای آمادگی دفاع از استاد راهنما و استاد مشاور (در صورت داشتن مشاور)

۵-    اخذ تاییدیه مدیر گروه و تعیین استاد داور توسط ایشان

۶-     اخذ تاییدیه از استاد داور

۷-    تعیین تاریخ دفاع در پورتال پژوهش (با رعایت فاصله زمانی حداقل ۷ روز کاری از زمان درخواست)

   متولی پاسخ به سوال: آموزش دانشکده / پژوهش دانشکده

۱۱- فرم درخواست صدور وضعیت تحصیلی را از کدام قسمت سایت می توان دریافت نمود؟

فرم درخواست صدور وضعیت تحصیلی در لینک معاونت پژوهشی سایت قسمت فرم­ها و در منوی پایان نامه موجود می باشد.

متولی پاسخ به سوال: پژوهش دانشکده

۱۲- تعداد اعضای کمیته نظارت و داوری در جلسه دفاع چند نفر می باشد؟

اعضای حاضر در جلسه دفاع شامل استاد راهنما، استاد مشاور و یک نفر استاد داور می باشند. لازم به ذکر است در مورد دانشجویانی که استاد مشاور ندارند، تعداد اساتید داور به دو نفر افزایش می یابد.

متولی پاسخ به سوال: پژوهش دانشکده

۱۳- هماهنگی برای حضور اعضای کمیته نظارت و داوری به چه صورت می باشد؟

هماهنگی جهت حضور اعضای کمیته نظارت و داوری در جلسه دفاع منحصرا بر عهده دانشجو می باشد و دانشگاه هیچ گونه مسئولیتی در این رابطه ندارد. دانشجو شخصا با اساتید مورد نظر ارتباط برقرار نموده و جلسه دفاع را هماهنگ می نماید.

متولی پاسخ به سوال: پژوهش دانشکده

۱۴- شیوه تعیین نمره پایان نامه دانشجویان به چه صورت می باشد؟

نمره دفاع دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد ۱۸ نمره ارزیابی خواهد شد. ۲ نمره باقی مانده به مقاله اختصاص دارد. هماهنگی برای ۲ نمره مقاله مستخرج از پایان نامه صرفا از طریق کارشناسان پژوهش مستقر در ستاد معاونت پژوهش واقع در ساختمان شماره ۱ (ملاصدرا) انجام می پذیرد.

توجه بسیار مهم: دانشجویانی که مراحل تصویب پروپوزال خود را از تاریخ ۲۶/۰۸/۹۴ به قبل شروع نموده اند یا به عبارت دیگر تصویب پروپوزال آن ها به صورت الکترونیکی انجام نگرفته و در پورتال ثبت نگردیده است بعد از صدور برگه وضعیت تحصیلی توسط کارشناس آموزش بایستی فرم اعلام امادگی دفاع (فرم شماره ۱ و۲) را به صورت فیزیکی به امضای اساتید راهنما، مشاور (در صورت وجود)، مدیر گروه و داور برسانند. لازم به ذکر است که فرم اعلام آمادگی دفاع در همان ادرس فرم درخواست صدور وضعیت تحصیلی (ذکر شده در سوال ۱۱) قرار دارد.

سوالات فارغ التحصیلان

  1. پس از دفاع از پایان نامه خود چگونه برای شروع مراحل فارغ التحصیلی اقدام نمایم؟

پس از دفاع و انجام امور پژوهشی لازم توسط دانشجو در حوزه معاونت پژوهشی و اتمام آن، صورتجلسه دفاع دانشجو از حوزه معاونت پژوهشی به دانشکده مربوطه ارسال می شود و با دریافت آن، مراحل فارغ التحصیلی دانشجو در دانشکده آغاز می شود.

متولی پاسخ به سوال: پژوهش دانشکدهفارغ التحصیلان دانشکده

  1. مدت زمان انجام مراحل فارغ التحصیلی در دانشکده چقدر است و چگونه آغاز می شود؟

با دریافت صورتجلسه دفاع در دانشکده از حوزه معاونت پژوهشی ، امور مربوط به انجام مراحل فارغ التحصیلی هر دانشجو در دانشکده آغاز می شود و حداکثر ۴۵ روز به طول می انجامد.

متولی پاسخ به سوال: فارغ التحصیلان دانشکده

  1.  از نحوه پیشرفت مراحل فارغ التحصیلی خود چگونه مطلع شوم؟

انجام مراحل فارغ التحصیلی هر دانشجو و صدور فرم های مربوطه بر عهده دانشکده مربوطه می باشد. در صورت وجود هرگونه موردی که دانشجو باید نسبت به رفع آن مبادرت ورزد مراتب از سوی کارشناس فارغ التحصیلان دانشکده به دانشجو اطلاع داده می شود.

متولی پاسخ به سوال: فارغ التحصیلان دانشکده

  1. چگونه از اتمام مراحل فارغ التحصیلی خود در دانشکده مطلع شوم؟

در صورت اتمام مراحل فارغ التحصیلی هر دانشجو در دانشکده، کارشناس فارغ التحصیلان دانشکده مراتب را به دانشجو اطلاع می دهد تا ایشان جهت انجام مراحل تسویه حساب اقدامات لازم را انجام دهد.

متولی پاسخ به سوال: فارغ التحصیلان دانشکده

  1. پس از انجام مراحل تسویه حساب ، مراحل بعدی فارغ التحصیلی چگونه خواهد بود؟

پس از انجام مراحل تسویه حساب و تکمیل امور مربوط به فارغ التحصیلی هر دانشجو در دانشکده مربوطه، پرونده ایشان جهت انجام مراحل مربوط به صدور مدرک تحصیلی به اداره فارغ التحصیلان کل ارسال می شود.

متولی پاسخ به سوال: فارغ التحصیلان دانشکده

 مقطع کارشناسی پیوسته:

  ۱- در دوره کارشناسی در هر نیمسال تحصیلی مجاز به اخذ چند واحد درسی می باشم؟

تعداد واحدهای انتخابی دانشجوی تمام وقت کارشناسی در یک ترم نمی تواند از ۱۲ واحد کمتر و از ۲۰ واحد بیشتر باشد.

 ۲- حداکثر مدت مجاز تحصیل دانشجوی تمام وقت کارشناسی پیوسته چقدر است؟

۶  سال.

 ۳- آیا می توانم در کارشناسی از مرخصی استفاده کنم؟

بله.

 ۴- جهت درخواست مرخصی تحصیلی به چه صورت عمل کنم؟

تقاضای مرخصی تحصیلی باید به صورت کتبی، حداقل دو هفته قبل از شروع انتخاب واحد توسط دانشجو به اداره آموزش ارانه گردد.

 ۵- شرایط حذف اضطراری به چه صورت است؟

دانشجو می تواند تا ۵ هفته قبل از پایان نیمسال تحصیلی فقط یکی از درسهای خود را حذف کند مشروط به اینکه واحدهای درسی باقیمانده وی از حداقل مجاز (۱۲ واحد) کمتر نشود.(مطابق تقویم آموزشی)

 ۶- حداقل نمره قبولی در هر درس در دوره کارشناسی چند است؟

حداقل نمره قبولی در هر درس از دروس، ۱۰ می باشد.

 ۷- حداقل معدل درهر ترم چقدر باید باشد؟

میانگین نمرات دانشجو در هر نیمسال نباید کمتر از ۱۲ باشد، در غیر اینصورت مشروط محسوب و نام نویسی دانشجو در نیمسال بعد به صورت مشروط خواهد بود.

 ۸- چگونه می توانم اعلام انصراف از تحصیل کنم؟

درخواست انصراف خود را به معاونت آموزشی به صورت مکتوب اعلام می کنید پس از دستور جهت تسویه حساب مراجعه نمایید.

 ۹- با چند ترم مشروطی دانشجو در دوره کارشناسی از دانشگاه اخراج می شود؟

سه ترم متوالی ، چهار ترم متناوب

 ۱۰- در چه صورتی می توانم تعدادی از دروس را در واحدی دیگر به صورت مهمان بگذرانم؟

چنین امکانی وجود ندارد.

۱۱- شرایط مهمان شدن از واحد های دیگر به واحد الکترونیکی چگونه است؟

با ارائه نامه مهمانی از واحد مبداء و موافقت این واحد.

 ۱۲٫در هر درس چقدر می توانیم غیبت داشته باشیم؟

در هر درس از ۱۶ جلسه فقط مجاز به ۳ جلسه غیبت می باشید.

 ۱۳٫حداکثر چند ترم می توانم از مرخصی استفاده کنم؟

۴ ترم

۱۴٫آیا امکان تغییر رشته در دوره کارشناسی وجود دارد؟

خیر.

 ۱۵٫شرایط ثبت نام اولیه در واحد الکترونیکی به چه صورت است؟

شرکت با آزمون  یا بدون آزمون

 ۱۶٫چگونه انتخاب واحد کنم؟

با توجه به تقویم آموزشی و زمان اعلام شده برای هر رشته به تفکیک ورودی از طریق سایت دانشگاه و سیستم اتوماسیون انتخاب واحد صورت می گیرد.

 ۱۷٫مراحل اخذ گواهی اشتغال به تحصیل به چه صورت است؟

مراجعه به معاونت دانشجویی.(با ثبت در خواست در سامانه خدمات الکترونیکی )

 ۱۸٫در چه صورت مشروط می شویم؟

کسب معدل زیر ۱۲ .

 ۱۹٫اگر در امتحال غیبت غیر موجه داشته باشیم چه اتفاقی می افتد و چگونه می توانم جبران کنم؟

         غیبت های شما طبق بخشنامه موجه خواهد شد.

 ۲۰٫آیا می توانم چند روز پیش از امتحان درس را حذف کنم؟

خیر. پنج هفته قبل از امتحان زمان حذف اضطراری خواهد بود.

 ۲۱٫کارت ورود به جلسه امتحان را چگونه و از کجا دریافت کنم؟

لازم است دانشجویان گرامی با توجه به اطلاعیه های مندرج در سایت دانشگاه، حدوداَ یک هفته قبل از شروع اولین امتحان با باز شدن دسترسی نسبت به دریافت کارت آزمون خود از طریق سیستم اتوماسیون (در منوی امور آموزشی > کارت ورود به جلسه)  اقدام نمایند.

 ۲۲٫آیا در واحد الکترونیکی کلاس حضوری هم داریم؟

بسته به نظر استاد ممکن هست کلاس حضوری تشکیل شود.

 ۲۳٫آیا برای جلسات رفع اشکال کلاس حضوری هم داریم؟

بله با نظر استاد مربوطه.

 ۲۴٫آیا می توانیم واحد تابستانی بگیریم؟

بله با نظر مدیر گروه.

۲۵٫آیا مدت مرخصی جزء سنوات تحصیل محسوب می شود؟

بله.