راه اندازی آزمایشی سیستم تیکتینگ + آموزش

support_flat_icon

در جهت تکریم و نیز تسهیل پاسخگویی به سوالات و درخواست های مورد نظر دانشجویان گرامی، سیستم تیکتینگ به صورت آزمایشی رونمایی گردید.

لازم به ذکر است که این سامانه در حال حاضر به صورت آزمایشی برای پاسخگویی به سوالات مربوط پشتیبانی فنی راه اندازی گردیده که در آینده ای نزدیک برای سایر بخش های دانشگاه فعال خواهد گردید به صورتی که دانشجویان بتوانند  به راحتی و به صورت مستقیم با کارشناسان (نظیر کارشناس آموزش،کارشناس مالی، کارشناس پشتیبانی فنی و … ) مرتبط با رشته تحصیلی خود در تماس باشد.

 

>> راهنمای استفاده برای دانشجویان

مرحله ۱ : مراجعه به آدرس مستقیم سامانه تیکتینگ به آدرس support.iauec.ac.ir

2016-02-28_18-17-01

برای ورود به سامانه همانطور که در تصویر فوق مشاهده می نمایید شماره دانشجویی، رمز عبور (پیش فرض کد ملی است) و عبارت امنیتی  را وارد نموده و روی دکمه ورود به سیستم کلیک نمایید تا در صورت صحیح بودن اطلاعات وارد بخش کاربری خود شوید

 

مرحله ۲ : نحوه ی ارسال تیکت (پیام)

 

بعد از ورود به سامانه با تصویری مشابه تصویر زیر روبرو خواهید شد که  جهت  ارسال تیکت (پیام) مورد استفاده قرار می گیرد ، کافیست بعد از انتخاب دپارتمان (بخش مورد نظر جهت ارسال پیام ) بر روی دکمه بعدی کلیک نمایید

2016-02-28_19-16-33

در این مرحله باید به ترتیب اولویت ، موضوع و متن پیام  را  وارد و سپس روی دکمه ارسال کلیک نمایید

2016-02-28_19-19-38

در صورتی که مراحل قبل را به درستی طی کرده باشید در صفحه پیش رو پیغام ” ما درخواست شما را دریافت کرده ایم” را مشاهده و شناسه ای جهت پیگیری در اختیار شما قرار داده می شود .

همچنین از بخش مشاهده تیکت از منوی بالای صفحه به آرشیو کل تیکت های ارسال شده و نیز پاسخ های دریافت شده دسترسی خواهید داشت.

 

2016-02-28_19-33-22